stycznia 15, 2017

TOALETKA Z ALLEGRO - RECENZJA



 Która z nas ,dziewczyny, nie marzyła o pięknej toaletce, najlepiej w stylu rustykalnym, aby choć przez chwilę poczuć się jak księżniczka? Ale te ceny… z kosmosu! Od 600 zł i grubo w górę. Przeglądałam Allegro i natknęłam się na NIĄ – tak tą wymarzoną toaletkę. Musiałam ja mieć!
A więc dzisiaj na tapecie słynna toaletka z Allegro, która bije rekordy sprzedaży na owym portalu.

CENA  347 zł
 (plus ewentualna przesyłka, ja znalazłam toaletkę na miejscu, w Białymstoku, także mogłam odebrać ją osobiście)

WYPOSAŻENIE  toaletka z lustrem +taboret (jedno i drugie do samodzielnego montażu,który jest banalnie prosty)

TWORZYWO  płyta MDF, siedzisko taboretu-polyester. Na zdjęciach siedzisko było w kolorze mięty,ja otrzymałam w kolorze białym, co akurat jest dla mnie plusem. Jeżeli chodzi o sam materiał to myślę,że  z czasem siedzisko będzie trzeba dodatkowo zabezpieczyć, bo wydaję mi się, że wszelkie plamy, zabrudzenia powstałe w wyniku użytkowania będą trudne do doczyszczenia.

ILOŚĆ SZUFLAD   4 (2 dosyć pojemne, 2 bardzo małe), szuflady bez prowadnic, nie są zabezpieczone.

BLAT  Nieduży, ale pomieści najpotrzebniejsze przedmioty. Minus blatu jest taki, że bardzo szybko się brudzi. Ale czego tu wymagać od białego mebla? J

WYKONANIE Za taką cenę nie spodziewałam się cudów-niewidów. Toaletka jest nieco licha (płyty są cienkie), ale stabilna. Na zdobieniach(różyczkach) gdzieniegdzie widać niedociągnięcia, są małe dziurki, jednak jest to widoczne dopiero po dokładnym obejrzeniu. To co widzimy prezentuje się naprawdę dobrze, to czego nie widać jest już mniej zachwycające,no ale w końcu kto nam zagląda pod toaletkę?! J

OCENA
Pomimo kilku minusów, jestem oczarowana toaletką. Śnieżnobiała, pięknie wyprofilowane nóżki i te urocze różyczki. Jeżeli  szukacie niedrogiej i elegancko prezentującej się toaletki to polecam w 100% !








1 komentarz:

  1. Urocza, bardzo spodobał mi się Twój gust, mamy bardzo podobny :) Zaczynam obserwować i czekam na więcej pościków, bo bardzo inspirujesz <3

    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP