stycznia 19, 2017

NOWE DEKORACJE W MIESZKANIU (I)

Od stycznia staliśmy się posiadaczami własnego M3. Zakochałam się w tym mieszkaniu od pierwszego wejrzenia i wiedziałam-albo to albo żadne inne. Niewielkie,ale bardzo przytulne,pachnące świeżością i ... proszące aby je trochę zapełnić :) Powoli,w miarę możliwości wyposażamy mieszkanie w niezbędne -rola szanownego męża (bądź też mniej potrzebne-tutaj ja jestem specjalistką )rzeczy, dzięki którym wnętrze nabierze trochę ciepła.
W dniu dzisiejszym chciałabym pokazać kilka drobiazgów, które zakupiliśmy tuż po przeprowadzce do nowego mieszkania,a w kolejnych postach postaram się zaprezentować kolejne bibeloty, które zagościły w naszym mieszkaniu.
  Narzuta z owczej skóry
Marzyła mi się od dawna. Zakupiona na Allegro za 83 zł+przesyłka. Kolor nie jest jednolity,biały. Jest to taka trochę pożółkła biel,takie uroki naturalnej skóry.
Plusy
- jest niesamowicie mięciutki, stopy się w nim "topią"
-pięknie prezentuje się zarówno jako narzuta na krzesełka,jak i dywanik. U nas obecnie zagościł w sypialni. 
Minusy
-pomimo tego, że miał być bezzapachowy ma dosyć specyficzny zapach,mam nadzieję, że  z czasem zwietrzeje  (edit: po kilku miesiącach niestety zapach się utrzymuje)
-włos trochę "wyłazi", wydaję mi się, że pielęgnacja mojej owieczki może być trochę kłopotliwa


  Białe drewniane krzesełka z czarnym obiciem
Również zakup z Allegro. Długo poszukiwaliśmy krzesełek do kuchni. Musiały spełniać trzy warunki: pasować do kuchni (wymarzyłam sobie białe,bo w takiej tonacji mamy utrzymaną kuchnie), być wygodne, wyglądać w miarę ładnie i kosztować w miarę przystępnie :)  Trochę obawiałam się, że krzesełka mogą przyjść całkiem inne, będą niewygodne itp.,bo jednak co oglądać w sklepie a przez Internet to dwie różne sprawy. Jednak się nie zawiodłam! Krzesełka są proste, solidnie wykonane,a do tego bardzoooo tanie.
Plusy
-w trakcie zamówienia mogłam wybrać kolor krzesełek oraz obicie. Zdecydowałam się na białe z czarnym,pikowanym obiciem. Wybrałam czarne siedzisko,bo wydaję mi się, że będzie praktyczniejsze do utrzymania.
-krzesełka przyszły w całości (są klejone), do tego realizacja zamówienia była dosyć szybka
-są wygodne i wydają się całkiem stabilne jak na taką cenę (95 zł)
Minusy
-póki co brak



Lampion Ikea Borrby
Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczniki, więc jak tylko zobaczyłam ten musiałam go mieć. W moim mieście nie ma niestety Ikei (nad czym bardzo ubolewam), ale są sklepiki, które sprowadzają rzeczy z Ikei w całkiem przystępnej cenie. Za świecznik zapłaciłam 25 zł, w sklepie Ikei kosztuje 19,99 zł.
 Obrazek Pepco
Pepco co raz bardziej mnie zaskakuje. Przyznam szczerze, że z  nieba mi spadli z tymi swoimi najnowszymi kolekcjami. Wcześniej zakupione świeczniki z ptaszkami, teraz taki minimalistyczny obrazek za 9,99 zł. Wcześniej dostępne były poszewki w czarno białe pasy,których tak usilnie poszukiwałam. Niestety bo obchodzie 4(!) sklepów,w żadnym, nie było nawet śladu po tych poszewkach. A szkoda,mam nadzieje,że jeszcze pojawią się w Pepco.
 Sztuczne róże
Nigdy nie byłam fanką sztucznych kwiatów. Zawsze wydawało mi się to tandetne. Bo dlaczego miałabym zdobić mieszkanie sztucznymi kwiatami, jak można kupić żywe?! Wygrzebałam w rodzinnym domu, stare zakurzone, sztuczne kwiaty. Sterczały smętnie na wielkich badylach,nie prezentując się zbyt okazale. Wpadłam na pomysł,aby z samych główek zrobić dekoracje, zwłaszcza, że uwielbiam różowe i herbaciane róże. Nadziałam główki na małe druciki i wcisnęłam w gąbkę, którą później umieściłam w doniczce. I wiecie co? Jestem nimi zachwycona,pomimo tego,że są sztuczne :) A co więcej, zrobię jeszcze z nich nie jedną dekoracje bo sporo tych główek mi zostało,a co mi tam :)


10 komentarzy:

  1. Lecę zamówić narzutkę! CUDOWNA

    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. narzuta jest mega:D chcę ją;D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lampion śliczny :)
    i różyczki mi się podobają :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. narzutka i krzesło śliczne, też marzy mi się biała kuchnia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne , minimalistyczne i gustowne rzeczy :) A pepco uważam, że najlepszy i najtańszy sklep, gdzie można upolować perełki :)
    Pozdrawiam,
    http://welldone92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzesło jest genialne, uwielbiam połączenie bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej w oko wpadł mi lampion. Również jestem miłośniczką tego typu ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy fanami takiego stylu! Gratulujemy gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze dodatki!

    kotburry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dodatki, delikatna kolorystyka, cudownie. Strasznie zazdroszczę takiego uroczego kącika.
    Swoją droga też uwielbiam świeczki i inne pierdółki z ikei :D

    OdpowiedzUsuń

TOP