sierpnia 28, 2017

Trzy babskie seriale na gorsze dni


Bezwzględnie do mojej czołówki serialów wczechczasów należy zdecydowanie Gra o tron oraz Breaking Bad, ale wiem, że my kobitki czasami lubimy pooglądać coś lżejszego,ot coś po prostu babskiego. Przedstawiam Wam swoich faworytów, opis serialu dosłownie w jednym zdaniu,co by nie spoilerować :)
Oglądałyście te seriale ?

1. POKOJÓWKI Z BEVERLY HILLS (DEVIOUS MAIDS)



Mój zdecydowany numer 1. Serial opowiada o życiu pokojówek w Beverly Hills w tle z morderstwem. Intrygi, romanse, zbrodnie, trafne i zabawne teksty. Generalnie serial jest bardzo podobny do Gotowych na wszystko (w końcu Eva Longoria jest współproducentką), ale jednak chyba przez to,że ma mniej sezonów(4 sezony) niż Gotowe... nie znużył mnie :) Rola Rebeccki Wisocky jak Evelyn Powell - bezbłędna <3



2. SŁODKIE KŁAMSTEWKA (PRETTY LITTLE LIARS)


Serial oparty jest na postawie książki o tym samym tytule. Jest to historia pięciu licealistek, które rok po zaginięciu jednej z nich zaczynają dostawać wiadomości z pogróżkami od tajemniczej/tajemniczego "A", która/y grozi,że na jaw wyjdą ich wszystkie sekrety.
Serial ma 7 sezonów, na początku wciągnęłam się niesamowicie. Nigdy nie wiadomo kto jest kim, kto kłamie... ale po 5 sezonie wymiękłam. Miałam już chyba dość obstawiania kim jest "A" :P Myślę, że jeszcze wrócę do obejrzenia pozostałych sezonów, ale to z czasem :)


3. PAMIĘTNIKI CARRIE (THE CARRIE DIARIES)


Oglądaliście Seks w wielkim mieście? Jeśli tak, to śmiało możecie obejrzeć tę propozycje bowiem jest to prequel tego serialu. Opowiada o życiu i drodze do kariery nastoletniej wówczas Carrie Bradshaw. Serial niestety zdjęto po 2 sezonach. Osobiście bardzo podoba mi się klimat serialu, takie lata 80 :) Nie jest to może majstersztyk, ale lekki serial na gorsze dnie :) Dorosłego widza oglądającego Seks w wielkim mieście może nie usatysfakcjonować do końca, ale mimo to uważam, że serial jest wart chociażby jednego zerknięcia :)

4 komentarze:

  1. PLL oglądałam do końca, ale ostatnie trzy sezony zaciskałam zęby, żeby w ogóle zacząć odcinek :) Strasznie niefajnie się zrobiło. A finał tak idiotyczny, że jak opowiadałam chłopakowi, co się stało, to nie mógł przestać się śmiać. Takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam babskie... sam bym sobie obejrzał by się rozluźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tylko pokojówek. PLL było dobre, ale tylko w pierwszych 3 sezonach, potem szło już tylko gorzej. TCD to bardzo sympatyczny serial i szkoda, że tak szybko go zakończyli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriale swietne, bardzo imponuje mi makijaż który jest tam zaproponowany a szczególnie wypełniacze do ust jakie stosują aktorki :)

    OdpowiedzUsuń

TOP