lipca 05, 2017

Sztuczne kwiaty z Aliexpress

fake flowers
Sztuczne kwiaty w domu? Czemu nie, zwłaszcza jeśli ktoś nie ma ręki do żywych kwiatów albo po prostu szuka jakiejś delikatnej ozdoby do swoich wnętrz. W dzisiejszym poście mała recenzja moich kwiatków,kwiatuszków z Aliexpress. Zapraszam!



Tulipany
Skusiłam się na 20 sztuk i teraz żałuję,że... nie kupiłam z 3 razy tyle. Największe zaskoczenie wśród sztucznych kwiatów. Wyglądają jak prawdziwe. Wykonane są z lekko "gumowatego" materiału. Niektóre sztuki co prawda są dosyć niestarannie wykonane(gdzieniegdzie wystaję klej), ale to w żadnym wypadku nie odbiera im uroku.
Ocena: 10/10


fake tulips

tulipany


Róże
Drugie miejsce przyznaje różom. W zestawie jest 10 główek z łodyżkami (bez liści). Są naprawdę solidnie wykonane i dostępne w bardzo dużej gamie kolorów. Ja wybrałam kolorystkę: beige/champagne/pink. Póki co czekają na odpowiednie "zagospodarowanie", ale w głowie już kiełkuje na nie pomysł. Odejmuje punkt że wyglądają mało realistycznie w porównaniu do tulipanów.
Ocena: 9/10



Peonie
3 miejsce na podium zajmują peonie. Nie jestem do końca do nich przekonana, chyba nieco inaczej je sobie wyobrażałam.W bukiecie jest 13 główek w kolorze light pink. Fakt wykonanie na duży plus, a sam bukiet jet sporych rozmiarów.Minus 4 punkty za ogólny wygląd - dosyć sztuczny i jakoś mało przemawiający do mnie.
Ocena: 6/10




Pnącza róż
Miejsce poza podium zajmują pnącza róż. Wielki plus, że ich koszt to naprawdę groszowe sprawy. Wykonanie no cóż... pozostawia wiele do życzenia. Są to sztuczne kwiaty w ich gorszym wydaniu :) Co nie znaczy, że jako ozdoba prezentują się źle, zwłaszcza z daleka :)
Ocena: 5/10


A tak prezentują się na zdjęciach od sprzedawcy z Aliexpress:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP